کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی شهرستان گلپایگان

آشنایی با قوانین ومقررات سنجش وارزشیابی تحصیلی

کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی شهرستان گلپایگان

آشنایی با قوانین ومقررات سنجش وارزشیابی تحصیلی

کارشناس سنجش و ارزشیابی تحصیلی شهرستان  گلپایگان

با همکاری شما بر آنیم که با راه اندازی این وبلاگ بتوانیم مراجعین محترم را با قوانین و مقررات شرکت در امتحانات آشنا سازیم و چنانچه سوالی دراین خصوص داشته باشند پاسخگو باشیم به امید خدا

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۳۱تیر


هنگامی که دیگران به درستی شما را درک نمی کنند،خداوند شما را درک می کند.او عاشقی است که همواره شما را دلگرم می نماید،بدون توجه به اینکه مرتکب چه خطاهایی شده اید.

سایرین تنها لحظه ای اظهار مهر می کنند و سپس شما را از یاد می برند، اما او هیچگاه رهایتان نمی کند.

خداوند هر روز از طرق بی شماری خواهان عشق شماست، اگر او را نپذیرید مجازاتتان نمی کند، اما شما خودتان خود را مجازات می کنید.
دریابید: آنکه تسلیم خداوند است همه چیزتسلیم اوست.

۲۹تیر

امام على (علیه‏ السلام) در بستر شهادت، به حسن و حسین (علیهم‏االسلام) چنین فرمودند: «شما را به تقواى الهى سفارش مى‏کنم و اینکه در طلب دنیا بر نیایید، گرچه دنیا در طلب شما برآید، و بر آنچه از دنیا محروم ماندید، اندوه و حسرت مبرید و حق بگویید و براى پاداش (اخروى) کار کنید و دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید.

شما دو نفر و همه فرزندان و خانواده ‏ام و هر کس را که این نامه‏ ام به او مى‏رسد، سفارش مى‏کنم به تقواى الهى و نظم کارتان و اصلاح میان خودتان، چرا که از جدتان (صلى الله علیه و آله و سلم) شنیدم که فرمود: «اصلاح میان دو کس، از انواع نماز و روزه برتر است.»

خدا را، خدا را، درباره یتیمان در نظر آرید، هر روز به آنان رسیدگى کنید و حتى یک روز دهان آنان را خالى نگذارید و مبادا در حضور شما تباه شوند.

خدا را، خدا را، درباره همسایگان در نظر دارید، که آنان سخت مورد سفارش پیامبرتان هستند، پیوسته به همسایگان سفارش مى‏کرد تا آنجا که پنداشتم آنان را ارث بر خواهد نمود.

خدا را، خدا را، درباره قرآن یاد کنید، مبادا دیگران به عمل به آن، بر شما پیشى گیرند.

خدا را، خدا را، درباره نماز یاد کنید که آن ستون دین شماست.

خدا را، خدا را، درباره خانه پروردگارتان یاد کنید، تا زنده هستید آن را خالى و (خلوت) نگذارید؛ که اگر این خانه، متروک بماند، دیگر مهلت نخواهید یافت.

خدا را، خدا را، درباره جهاد در راه خدا به مال و جان و زبانتان یاد آرید، و بر شما باد به همبستگى و رسیدگى به یکدیگر، و بپرهیزید از قهر و دشمنى و بریدن از هم. امر به معروف و نهى از منکر را رها نکنید که بدانتان بر شما چیره مى‏شوند، آن گاه دعا مى‏کنید، ولى مستجاب نمى‏گردد.

۲۴تیر

فرمهای دفاتر امتحانات دوره متوسطه اول و دوره ابتدایی                        فرمهای ابتدایی                فرمهای متوسطه اول

۲۴تیر

معاونین محترم اجرایی مدارس متوسطه اول

 نگارش 6.2 را از سرور مرکزی دریافت نموده

و آخرین تغییرات آن را مطالعه نمایند

۲۲تیر

به اطلاع کلیه دانش آموزان متقاضی شرکت درامتحانات جهشی می رساند جهت آزمون تست هوش می بایست راس ساعت 1 بعد از ظهر روز شنبه مورخ 93/5/4 به آدرس اصفهان - میدان امام حسین - کوچه کلینیک قائدی - سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان  مراجعه نمایند

۲۱تیر

مدیران و معاونین محترم اجرایی می توانند فرمهای مورد نیاز مدارس را از لینک زیر دریافت نمایند            دریافت فرمهای مورد نیاز

۱۹تیر

به اطلاع کلیه دانش آموزان سال سوم متوسطه که در خرداد ماه فارغ التحصیل گردیده اند می رساند : چنانچه تمایل داشته باشند در امتحان تغییر رشته پیش دانشگاهی شرکت کنند می بایست از تاریخ 93/5/1 لغایت 93/5/12 با همراه داشتن مدارک ذیل به کارشناسی سنجش وارزشیابی تحصیلی مراجعه نموده و یا جهت راهنمایی با شماره تلفن 57421001 تماس حاصل نمایند

- اصل گواهینامه موقت پایان تحصیلات

- دو قطعه عکس 4*3

- تکمیل فرم تقاضای تغییر رشته

-- پرداخت حق ثبت نام

۱۹تیر

برنامه امتحانات نهایی و هماهنگ پایه های اول و دوم متوسطه در شهریور ماه 93            دریافت برنامه امتحانات شهریور 93